מסיבת ניצחון אוטוביוגרפית
מופע שנע בין סטנד אפ לסטנד דאון, ובו אורית זפרן מזמינה את הקהל למסיבת הניצחון שלה על הנאצים. כן, עברו 80 שנה אבל היא תמיד הייתה לייט בלומר.
על הבמה היא מבקשת לפשוט מעצמה את הזהות של דור שני לשואה, ומחליטה לחגוג את חייה כאישה מנצחת, עם גנטיקה טובה ופה מלוכלך. היא מעלה באוב זכרונות משפחתיים שהשתיקה יפה להם, מערערת על הגדרות של נשיות ואמהות, ומזכירה לעצמה שאין דבר שסקס טוב לא יכול לפתור.
אורית זפרן היא בת לאם ניצולת שואה עם שורשים אריסטוקרטים, ואב לוחם אצ"ל שישב בכלא הבריטי. במתח שבין שואה לתקומה היא בונה לעצמה מרחב מחייה חדש – כזה שאפשר לצחוק בו, ואולי גם לחיות.
יצירה מאת: אורית זפרן ומתן דרעי בדש
יצירה מאת: אורית זפרן ומתן דרעי בדש
כתיבה ומשחק: אורית זפרן
עיבוד למחזה ובימוי: מתן דרעי בדש
עיצוב תלבושות ובמה: אביה בש
תאורה: רותם אלרואי
מוזיקה: דניאל שמר
צלם: ג'ראר אלון
ההצגה נתמכה על ידי מת"ן – קרן רבינוביץ'
ההצגה הועלתה לראשונה במסגרת תיאטרונטו 2022, ע"ש יעקב אגמון.
"מיינדפאק היא ללא ספק חוויה תיאטרלית עשירה ומקורית" (ננו שבתאי, הארץ)
"אורית זפרן מטלטלת את הקהל במשחק שנע בין הומור שחור לכנות חשופה" (ועדת השיפוט, תיאטרונטו)
מסיבת ניצחון אוטוביוגרפית
מופע שנע בין סטנד אפ לסטנד דאון, ובו אורית זפרן מזמינה את הקהל למסיבת הניצחון שלה על הנאצים. כן, עברו 80 שנה אבל היא תמיד הייתה לייט בלומר.
על הבמה היא מבקשת לפשוט מעצמה את הזהות של דור שני לשואה, ומחליטה לחגוג את חייה כאישה מנצחת, עם גנטיקה טובה ופה מלוכלך. היא מעלה באוב זכרונות משפחתיים שהשתיקה יפה להם, מערערת על הגדרות של נשיות ואמהות, ומזכירה לעצמה שאין דבר שסקס טוב לא יכול לפתור.
אורית זפרן היא בת לאם ניצולת שואה עם שורשים אריסטוקרטים, ואב לוחם אצ"ל שישב בכלא הבריטי. במתח שבין שואה לתקומה היא בונה לעצמה מרחב מחייה חדש – כזה שאפשר לצחוק בו, ואולי גם לחיות.
יצירה מאת: אורית זפרן ומתן דרעי בדש
יצירה מאת: אורית זפרן ומתן דרעי בדש
כתיבה ומשחק: אורית זפרן
עיבוד למחזה ובימוי: מתן דרעי בדש
עיצוב תלבושות ובמה: אביה בש
תאורה: רותם אלרואי
מוזיקה: דניאל שמר
צלם: ג'ראר אלון
ההצגה נתמכה על ידי מת"ן – קרן רבינוביץ'
ההצגה הועלתה לראשונה במסגרת תיאטרונטו 2022, ע"ש יעקב אגמון.
"מיינדפאק היא ללא ספק חוויה תיאטרלית עשירה ומקורית" (ננו שבתאי, הארץ)
"אורית זפרן מטלטלת את הקהל במשחק שנע בין הומור שחור לכנות חשופה" (ועדת השיפוט, תיאטרונטו)